Turkcell Teknoloji - Ttech

Yaklaık 1 aydır, Social Media Platform projesi için Turkcell Teknoloji danışman olarak çalışmaktayım. Turkcell portallarının kullanacağı ara katmanın geliştirilmesi ve portal entegrasyonları için Turkcell yazılım mühendislerine yardım etmekteyim. Bu esnada bana yardımcı olan Esat, Kayhan, Kemal ve Esen'e özel teşekkürlerimi sunarak Ttech hakkında gözlemlerimi paylaşmak istedim.




Ttech, Turkcell Holding'e teknoloji anlamında destek, geliştirme sağlayan bir nevi alt yüklenici firma. Gerek iş süreçleri planlama açısından, gerek yazılım geliştirme açısından olsun, kalifiye mühendisleriyle kendini ispatlamış. Başarıyla tamamlanmış birçok projenin yanında, yönetimsel anlamda yetersizlikten kaynaklandığını düşündüğüm birkaç projede başarısız olduğu da olmuştur. Kurumsallık açıdan herşey yerine oturmuş, çalışanını düşünen bir firma olarak gözlemledim. Gebze serbest bölgede bulunması her sabah 6.30 da uyanmama sebep olmakta bu aralar. Dolayısıyla sabah yarım kalan uykuma serviste devam etmek zorunda kalıyorum :) Şirket binası içinde play station odası, bilardo, spor salonu, sauna ve dinlenmek için bulunan suit odalar çalışan için güzel fırsatlar... Güzel arka bahçesinde ayda bir "happy hour" düzenlenmekte, şirket içinde kurulmuş bir müzik grubu konserini bu etkinlikte, çimler üzerinde puf koltuklarda dinleyebilmektesiniz. Şirket içinde para harcayamıyorsunuz :) ödemeler size verilen şirket kartları ile yapılıyor. Daha sonra ödemenizi banka aracılıyla yapıyorsunuz.

Şirket profili olarak, çalışanlar daha çok gençlerden oluşmakta. Bir mühendislik şirketi olmasına rağmen erkek çalışan sayısının çok fazla oranda olmadığını gördüm.

Happy Hour

Serbest Bölge Sosyal Tesisler

Comments

Popular posts from this blog

JACKSON ile JSON işleme

Python - Türkçe Karakter Problemi

Python & Java Karşılaştırma (Sıralama Algoritmaları)